• 23.05.24, 12:38

IT-juht iseteeninduspoe loomisest: oli tunne, nagu ehitaksime panka

Rimi arendas Eestis pilootprojektina välja iseteeninduspoe, mille mitmed väljakutsed saabusid ootamatutest kohtadest.
Rimi IT-juht Meelis Migur.
  • Rimi IT-juht Meelis Migur.
  • Foto: Gytis Vidziunas
Mis olid peamised küsimused planeerimisetapi koosolekuil ning mis hiljem reaalsuses, seda rääkis Rimi IT-juht Meelis Migur.

Seotud lood

Uudised
  • 06.10.22, 09:56
Aasta kaubandusteo tiitli pälvis mehitamata kauplus, seda eriti tööjõupuuduse kontekstis
Eesti kaupmeeste liit pärjas R-Kioski ketti arendavat ettevõtet aasta kaubandusteo tiitliga mehitamata kaupluse avamise eest.
Uudised
  • 18.09.20, 13:51
Tehnopolis avatud töötajateta toidupoodi pandi teenindama 5G testtugijaam
Tallinnas teadus- ja ärilinnakus Tehnopol asuvasse täisautomatiseeritud nutipoodi paigaldatakse Eesti esimene Telia 5G võrk, mis võimaldab poe tarkvaral reaalajas kiiremini andmeid korjata ja otsuseid teha.
Uudised
  • 30.05.22, 14:43
TalTechis avatud kassa ja teenindajateta poe taga on tehisintellekt, sensorid ja kaamerad
Tallinna tehnikaülikooli peahoones avati ilma kassa ja teenindajateta minipood, mida hoiavad töös tehisintellekt, sensorid ning uudsed kaamerad.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele