• 30.07.24, 12:23

AI NÄDAL 6 | Elon Musk avas maailma võimsaima AI treeningklastri. Tehisaru Pariisi OMil

Elon Muski ettevõte pani tööle maailma võimsaimaks peetava tehisintellekti treenimise klastri ja Google andis oma AI Pariisi olümpia käsutusse – need on vaid mõned nopped värketest tehisaru uudistest.
Elon Muski ettevõtte uut rajatist kutsutakse Gigafactory of Compute.
  • Elon Muski ettevõtte uut rajatist kutsutakse Gigafactory of Compute.
  • Foto: Steve Jürvetson / Wikipedia
Vaata põhjalikku ülevaadet viimase nädala kõige põnevamatest uudistest tehisintellekti valdkonnas.

Seotud lood

Uudised
  • 22.07.24, 12:54
AI NÄDAL 5 | Meta tutvustas GPT-4 konkurenti, Soome AI-idu müüdi 665 miljoniga
Eelmisel nädalal tutvustati maailmas mitmeid olulisi AI-mudelite muudatusi ja tehti tehinguid tehisaru idufirmadega.
Uudised
  • 16.07.24, 08:47
AI Nädal 4 | Tehisaru idufirmade rahastus kasvab hoogsalt
AI rahastus kasvab hoogsalt, Tesla humanoidrobotit Optimus peetakse läbimurdeks robootikas, Microsoft ja Apple lahkusid OpenAI juhatusest – need on vaid mõned värsked uudised tehisaru vallast.
Uudised
  • 09.07.24, 13:45
AI NÄDAL 3 | Mark Zuckerberg kritiseeris konkurente AI alal
Mark Zuckerberg kritiseeris hiljuti kinniseid tehisintellekti platvorme loovaid konkurente, rõhutades avatud lähtekoodiga AI tähtsust.
Uudised
  • 01.07.24, 10:58
AI NÄDAL 2 | Amazon loob ChatGPT-le konkurenti ning Apple´i AI hilineb Euroopasse
Amazon loob ChatGPT-le konkurenti, Apple´i tehisintellekt tänavu ilmselt Euroopasse ei jõua ning tehisintellektiga seotud ettevõtete aktsiad rallivad – on mõned eelmise nädala teemad AI-maailmast.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele