• 19.08.24, 14:10

AI NÄDAL 9 | Tehisaru muudab 92% IT-töökohtadest, pank viis AI 60 000 töötajani

Tehisaru üha suurem levik muudab peaaegu kõiki tehnoloogiaala töökohti, selgus värskest uuringust. Laiema näitena juurutab üks suurpank AI-d kümnetel tuhandetel inimestel korraga.
Kümneid tuhandeid töötajaid tehisaru kasutama pannud JPMorgan Chase´i juht Jamie Dimon.
  • Kümneid tuhandeid töötajaid tehisaru kasutama pannud JPMorgan Chase´i juht Jamie Dimon.
  • Foto: Marcel Giger / Wikipedia
Loe viimase nädala kõige põnevamaid uudiseid tehisintellekti valdkonnast.

Seotud lood

Uudised
  • 22.07.24, 12:54
AI NÄDAL 5 | Meta tutvustas GPT-4 konkurenti, Soome AI-idu müüdi 665 miljoniga
Eelmisel nädalal tutvustati maailmas mitmeid olulisi AI-mudelite muudatusi ja tehti tehinguid tehisaru idufirmadega.
Uudised
  • 30.07.24, 12:23
AI NÄDAL 6 | Elon Musk avas maailma võimsaima AI treeningklastri. Tehisaru Pariisi OMil
Elon Muski ettevõte pani tööle maailma võimsaimaks peetava tehisintellekti treenimise klastri ja Google andis oma AI Pariisi olümpia käsutusse – need on vaid mõned nopped värketest tehisaru uudistest.
Uudised
  • 07.08.24, 09:00
AI NÄDAL 7 | Zuck ja Huang kujundavad AI tulevikku, Apple´i AI-uuendus lükkub edasi
Eelmisel nädalal sai maailmas tähelepanu kahe suure tehnoloogiettevõtte juhi arutelu tehisintellekti tuleviku üle. Ent avalikustati ka uusi tooteid, teenuseid ja tehinguid.
Uudised
  • 12.08.24, 10:15
AI NÄDAL 8 | Salapärane mudel kui OpenAI uus läbimurre, AI kiipide tootja kaasas 640 mln
Kuigi OpenAIst lahkuvad mitmed olulised juhid, tekitab üks salapärane AI mudel spekulatsioone OpenAI järgmise suure läbimurde kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele