• 15.05.25, 14:54

AKI: hulk autode müügi- ja teenindusettevõtteid Eestis rikub GDPRi

Mitmed Eesti autode müügi- ja teenindusettevõtted rikuvad isikuandmete kaitse üldmääruse ehk GDPRi nõudeid.
AKI hinnangul ei teadvusta paljud autoettevõtted, milliseid andmeid nad täpselt koguvad (pilt on illustratiivne).
  • AKI hinnangul ei teadvusta paljud autoettevõtted, milliseid andmeid nad täpselt koguvad (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Antoni Shkraba / Pexels
“Paljud eksimused ei tulene mitte pahatahtlikkusest, vaid teadmatusest. Just seetõttu pidasime vajalikuks anda ettevõtetele meeldetuletusena selge ja praktilise ülevaate, mida tuleb isikuandmete töötlemisel silmas pidada,” selgitas andmekaitse Inspektsiooni (AKI) jurist Liina Kroonberg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele