• 28.07.25, 09:53

Amet tuletab meelde: uus ID-kaart nõuab uut ID-tarkvara

Alates 2025. aasta juuli algusest väljastab praegune Eesti kaarditootja IDEMIA uue platvormiga ID-kaarte.
Eestis väljatatakse uue platvormiga ID-kaarte.
  • Eestis väljatatakse uue platvormiga ID-kaarte.
  • Foto: Andras Kralla
Riigi Infosüsteemi Amet tuletab meelde, et nende kaartide elektroonseks kasutamiseks – näiteks autentimiseks ja digiallkirjastamiseks – tuleb kasutajatel, kes on oma ID-kaardi saanud pärast juuli algust, uuendada ID-tarkvara versioonile 25.5 (macOS ja Ubuntu) ning 25.6 (Windows).

Seotud lood

Uudised
  • 20.12.23, 11:18
Kristian Liivak Eesti suurimast andmelekkest: vastutab ilmselgelt Asper Biogene'i juhtkond
Eelmisel nädalal avalikuks saanud Eesti suurima andmelekke eest vastutab Asper Biogene'i juhtkond, väitis pilve- ja andmekeskuse teenuseid pakkuva ASi Wavecom juht Kristian Liivak.
Uudised
  • 15.03.22, 11:15
ID-tarkvara uus versioon sai Web eID liidese, arendus võttis üle aasta
Riigi infosüsteemi ametil valmis ID-tarkvara värskendus, milles senine ID-kaardiga veebis autentimise ja allkirjastamise lahendus asendus Web eID-ga.
Uudised
  • 26.11.21, 10:01
RIA asejuht 10 aastat varjatud ID-kaardi turvanõrkusest: "meil ei ole kelleltki õppida"
Meil ei ole kelleltki õppida, sest oleme valdkonnas n-ö esimesed tegijad – seega õpime enda tehtust, kommenteeris riigi infosüsteemi ameti asejuht Margus Arm hiljuti avalikuks saanud infot kümne aasta tagusest ID-kaardi turvanõrkusest.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele