• 26.08.25, 08:24

AI NÄDAL 57 | Microsoft AI juht hoiatas tehisaru ohtude eest. “Kasutajad kogevad AI psühhoosi”

Microsoft AI juht Mustafa Suleyman hoiatas, et olemasoleva tehnoloogiaga saab luua tehisaru, mis tekitab inimestes petliku mulje teadvusest. Ta käsitles teisigi ohte ning rõhutas, et AI tuleb luua inimeste jaoks, mitte inimesena.
Microsoft AI tegevjuht Mustafa Suleyman oli varem Google´i poolt ostetud DeepMindi kaasasutaja.
  • Microsoft AI tegevjuht Mustafa Suleyman oli varem Google´i poolt ostetud DeepMindi kaasasutaja.
  • Foto: Christopher Wilson / Wikipedia
Vaata viimase nädala kõige põnevamaid uudiseid tehisintellekti valdkonnast.

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.25, 12:20
AI NÄDAL 54 | Kas AI-teenuste alal kujuneb üleilmselt “võitja võtab kõik” turg?
Värske uuringu kohaselt on Anthropic tõusnud üleilmselt ettevõtete eelistatuimaks AI-teenuse pakkujaks, edestades nii OpenAI-d kui ka Google´it.
Uudised
  • 12.08.25, 15:18
AI NÄDAL 55 | Pool aastat oodatud GPT-5 saab igalt poolt kiita
OpenAI lansseeris uue põlvkonna GPT-5 mudelid, mis asendavad varasemad versioonid ning toovad kasutajateni nutikama, kiirema ja ühtsema tehisintellekti.
Uudised
  • 19.08.25, 14:17
AI NÄDAL 56 | AI otsimootori arendaja soovib osta brauserit Google Chrome
AI otsingumootorit arendav Perplexity pakkus Google´ile levinud brauseri Chrome eest 34,5 miljardit dollarit, mis on suurem kui Perplexity enda väärtus.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele