• 05.09.25, 22:43

OÜ Allium UPI vaidlustab 3 mln trahvi: me polnud isikuandmetega hooletu ega jätnud neid kaitseta

Margus Linnamäe Magnum gruppi kuuluv OÜ Allium UPI ei nõustu täna teatavaks tehtud andmekaitse inspektsiooni trahviotsusega ja pöördub enda kaitseks kohtusse.
Turvaintsident leidis aset 2024 jaanuaris Apotheka lojaalsusprogrammi infosüsteemis. AKI uurimine tuvastas, et ettevõte ei rakendanud elementaarsed küberhügieeni ja andmekaitse meetmeid.
  • Turvaintsident leidis aset 2024 jaanuaris Apotheka lojaalsusprogrammi infosüsteemis. AKI uurimine tuvastas, et ettevõte ei rakendanud elementaarsed küberhügieeni ja andmekaitse meetmeid.
  • Foto: Andras Kralla
AKI otsus tugineb ebaõigetele faktidele ning oma hinnangu peab alles andma kohus, teatas Apotheka kommunikatsioonijuht Karina Loi.

Seotud lood

Uudised
  • 05.09.25, 17:20
Apotheka kliendiandmete kaitseta jätmine tõi Margus Linnamäe firmale trahvi 3 mln eurot
Margus Linnamäe ettevõte sai täna kolme miljoni eurose trahviotsuse Apotheka kliendiandmete kaitsmata jätmise ja ebapiisavate turvameetmete eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele