Swedbank esitas YouTuber'itele väljakutse mobiilipanga sünnipäeva tähistamiseks

Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif
Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif

Swedbanki mobiilipank sai 5 aastaseks ja tähistab seda väljakutsega sotsiaalmeedia klippide loojatele. Kampaania „Otsime Eesti parimat Youtuber´it“ auhinnafond on 2000 eurot.

„Sotsiaalmeedia sisuturunduses on toimumas suured nihked ning YouTuber´ite osakaal ja tähtsus üha kasvab. Üha enam toodetakse kvaliteetse sisu ja kontseptsiooniga videosid, mis inimestele korda lähevad," selgitas Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif. Just sellepärast saidki Eesti YouTuber´id väljakutse, et näha, kuidas läheneksid nemad Swedbanki mobiilirakenduse kajastamisele.

Kuna Swedbanki mobiilirakendusel on kõige rohkem kasutajaid just 18-25-aastaste noorte seas, siis pöörduti sotsiaalmeedia videoklippide loomiseks YouTuber´ite poole, kelle sisuloome tihtipeale parem, kui ettevõtete loodu. Tõenäoliselt nii mastaapselt pole Swedbanki hinnangul ükski teine Eesti suurettevõte oma kampaaniasse kohalikke YouTuber´eid kaasanud.

Kampaanias osalemise kohta saab lähemat infot veebilehelt www.swedbank.ee/youtube.

Kampaanial on 2000 euro suurune auhinnafond – Swedbanki lemmik teenib 1000 eurot ja kolm rahvalemmikut 200-500 eurot.

Swedbanki mobiilipank tähistab tänavu 5ndat sünnipäeva. Selle aja jooksul on pidevalt uusi ja mugavamaid võimalusi pakkuva rakenduse regulaarsete kasutajate arv kasvanud 100 000 inimeseni. Igakuiselt külastatakse mobiilipanka üle poole miljoni korra. 

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ERPLY otsib SÜSTEEMIADMINISTRAATORIT

Majandustarkvara OÜ

01. november 2017

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

21. oktoober 2017

Arvamused

Teabevara