• 29.01.16, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa Eesti aastakäive kasvas 0,2%

Elisa Eesti mullune käive ulatus 95,4 miljoni euroni, mis on 0,2% suurem kui aasta varasem tulemus. Kasumlikkus kasvas, kinnitas firma juht Sami Seppänen.
Elisa Eesti juht Sami Seppänen.
  • Elisa Eesti juht Sami Seppänen. Foto: Raul Mee
Samas Elisa ärikasumi marginaal ehk EBITDA suurenes võrreldes aasta varasemaga tasemelt 26,5% tasemeni 31,4%.
Elisa juhi Sami Seppäneni sõnul on ettevõtte valikud ja strateegia konkurentsivõime ja klientide rahulolu kasvatamisel osutunud õigeks, sest nii kliendirahulolu, klientide arv kui ka kasumlikkus on kasvanud.  "Kliendirahulolu on Elisale väga oluline näitaja, sest rahulolev klient tuleb ja jääb Elisasse ning see on omakorda alus sellele, et ettevõte saab olla kasumlik," selgitas ta pressiteates.
Elisa kliendibaas kasvas mullu ligi tuhande kliendi võrra, ulatudes aasta lõpus 668 000 kliendini. Erakliendi turuosas liidripositsioonile tõusmisel on olulisimat rolli mänginud numbriliikuvus - kliendid on mobiiltelefoninumbri üleviimisel ühest võrgust teise eelistanud enim Elisat ja otsustanud Elisa võrku ka jääda.
Seppäneni sõnul toob Elisa turule vajaduspõhiseid teenuseid ja nutitrendikaid seadmeid. "Näitena saab siinkohal tuua Elisa Raamatu teenuse, 2015. aastal ametlikuks Apple’i koostööpartneriks saamise, tänu millele kasvas klientide rahulolu Elisaga veelgi. Ka möödunud aastal turule jõudnud Nutikindlustus, mis kaitseb klientide nutiseadmeid füüsiliste kahjustuste, pahavara ja varguste eest, on jõudnud klientide meelisvalikusse," rääkis ta.
"Mainimata ei saa jätta ka möödunud aasta lõpus koostöös Microsoftiga turule jõudnud Elisa Pilvekontori teenust, mille kliendid on vastu võtnud üle ootuste hästi," lisas Seppänen.
Elisa Eesti emafirma on noteeritud Helsingi börsi suurte ettevõtete nimekirjas. Elisa teenindab Põhjamaades ligikaudu kaht miljonit klienti.

Seotud lood

Uudised
  • 27.06.16, 11:55
Elisa tegi klientide igapäevavajadustest tuleneva sammu
Elisa tõi täna turule Eestis ja Soomes suhtlemiseks kõnekaardi paketi FINEST, millega on võimalik Elisa ja ZEN kõnekaardi klientidel surfata internetis ja suhelda nii Eestis kui ka Soomes soodsa hinnaga.
Uudised
  • 26.07.16, 16:14
Kas neli suurt tehnoloogiasektori vedurit suutsid oma tulemusi teises kvartalis parandada?
Nii Apple, Amazon, Facebook kui ka Google’i emafirma Alphabet teatavad lähipäevil oma teise kvartali majandustulemused.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele