• 15.02.17, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kohalik arvutimängutootja sõlmis Eesti ajaloo suurima kirjastustehingu

Eesti arvutimängustuudio ZA/UM sõlmis ülemaailmselt populaarse arvutimängude müügiplatvormi Humble Bundle’iga oma arendatava rollimängu “No Truce with the Furies” investeerimis- ning kirjastamislepingu, mis viib mängu vähemalt kümne miljoni huviliseni.
Kohalik arvutimängutootja sõlmis Eesti ajaloo suurima kirjastustehingu
  • Kohalik arvutimängutootja sõlmis Eesti ajaloo suurima kirjastustehingu Foto: Kaader mängust
Ettevõtluskõrgkooli Mainor arvutimängude disaini erialajuhi Kristi Ramoti sõnul on leping arvutimängude kategoorias Eesti suurim ja olulisim kirjastustehing, mis paneb meie mängutööstuse globaalsele kaardile.
“See, et Humble Bundle hakkab kirjastama uusi paljulubavaid mänge ning investeerib ühe esimesena eestlaste töösse, oli kõigi maailma videomängu-uudiste esikaanel,” ütles Ramot.
“Videomängud on globaalselt 100 miljardi dollari äri ning suure konkurentsi tõttu on uutel mängudel aina raskem potentsiaalsete ostjateni jõuda. Humble Bundle'i lojaalsed kliendid tähendavad mängule “No Truce with the Furies” automaatselt 10 miljonit silmapaari ja potentsiaalset ostjat,” rääkis Ramot ja lisas, et ZA/UMi eduloole sillutasid teed paar viimaste aastate edukat tehingut.
2013. aastal võttis globaalne strateegiamängude kirjastaja oma tiiva alla arvutimängu “Teleglitch”, mida arendas Tartu meeskond Test3 Projects. Mobiilimängude stuudio PlayFlame Rakverest avaldas enda kõige esimese mängu Zombie High Dive juhtiva mobiilimängude kirjastaja Chillingo abiga. Kohaliku suurima iseseisva mobiilimängude stuudio Creative Mobile'i Eestisse laekuv maksutulu on juba mitmeid aastaid start-up sektori esikolmikus.
Ramoti arvates võiks Eesti mängusektorit rohkem toetada: "Põhjanaabrite riiklik innovatsiooniprogramm on Soome mängudesse investeerinud enam kui 30 miljonit eurot. Mõtlema võiks panna fakt, et iga soomlaste poolt mängudesse investeeritud euro on neile tagasi toonud kuus eurot maksutulu.”

Seotud lood

Arvamused
  • 05.05.16, 18:08
Kas Eesti riik tahab uuest tehnoloogilisest hüppest maha jääda?
Ettevõtluskõrgkooli Mainor arvutimängude disaini erialajuhi Kristi Ramoti sõnul on virtuaalreaalsus uus tehnoloogiline hüpe, mis muudab maailma ning kui Eesti riik sellega praegu kaasa ei lähe, siis jäädakse lootusetult maha.
Uudised
  • 02.09.16, 09:14
Clash of Clans mängu looja Ilkka Paananen: ma ei imestaks, kui järgmine miljardiline start-up sünnib just Eestis
EY Eesti Aasta Ettevõtja konkursi väljakuulutamise puhul korraldatud ümarlaual ütles maailma mobiilimängude arendajate tippu kuuluva Supercelli juht Ilkka Paananen, et soomlased on eestlaste peale isegi natuke kadedad – eelkõige seetõttu, kui kiiresti meil otsuseid vastu võetakse ja kui innovaatilised me oleme. Ta ei imestaks, kui järgmine miljardiline start-up äri sünniks just Eestis 5-10 aasta pärast.
Uudised
  • 19.05.16, 18:23
IT-ekspert: Eesti arvutimängutööstus on soomlastest 10 aastat maas
Ülemaailmne arvutimängutööstus 100 miljardi dollarilise käibega tulevikuäri, millest Eesti riigil oleks piisavat arvu inimesi koolitades võimalik võita miljoneid, ütleb Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor arvutimängude disaini erialajuht Kristi Ramot.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.09.24, 15:53
KPMG ekspert: kõige kiiremini tasub ära rutiine automatiseeriv AI-rakendus
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele