Võistlusel osalemiseks tuleb esitada enda loodud mäng, mis õpetab kas programmeerimist või hoopis seda, kuidas turvaliselt internetis käituma peaks. „Programmeerimise õppimine aitab arendada probleemilahendamise oskust ja õpetab loogiliselt algoritme kasutades mõtlema. Ja neid oskusi läheb tulevikus vaja igas eluvaldkonnas,“ ütleb ProgeTiigri programmijuht Mari-Liis Peets. „Tänavuse konkursi fookuses ongi programmeerimine ning samuti ka internetiturvalisus, et noored oleksid teadlikud veebis varitsevatest võimalikest ohtudest ja kuidas neid vältida.“
Mängude loomisel võib kasutada endale meelepäraseid vahendeid, kasulikke soovitusi leiab ka võistluse kodulehelt. Lahendus võib olla veebipõhine, näiteks arvutimäng või mobiilirakendus, aga ka laua- või kaardimäng, mis võib olla disainitud 3D-tehnoloogias, tikkimismasinat kasutades või ükskõik millise muu materjali ja vahendi abil loodud. „Õpilaste leidlikkusel pole piire, niisiis annamegi osalejatele võimaluse kasutada selliseid vahendeid, nagu soovitakse,“ lisab Peets.
Võistlusele on oodatud kõik 5-20aastased alus- ja üldhariduse õppijad, nii individuaalselt kui ka kuni viieliikmeliste meeskondadena. Võistkondi saavad juhendada nii õpetajad, huviringide juhendajad kui ka lapsevanemad.
Parimad tööd pääsevad 20. mail 2017 toimuvasse finaali, kus selguvad võitjad ning suurel mängude maratonil ka osalejate lemmik. Võistluse auhinnafond on 13 000 eurot ning kõigi finaali pääsenud koolide vahel loositakse välja ka ProgeTiigri eriauhind väärtuses 500 eurot.
Võistlustöid saab esitada kuni 23. aprillini 2017. Tingimustega saab lähemalt tutvuda konkurss.hitsa.ee.
ProgeTiigri võistluse läbiviimist toetatakse Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi meetmest “Kaasaegse ja uuendusliku õppevara arendamine ja kasutuselevõtt“ ja Euroopa Ühendamise Rahastu projektist „Targalt internetis“.