Pea kõiki internetikasutajaid puudutavate turvavigade lahendamiseks võib kuluda pikk aeg, kuid analüütikud siiski mures pole.
Eelmisel nädalal leiti Inteli kiipidest kaks turvaviga, mille kaudu saab varastada paroole ja muud tundlikku informatsiooni pea kõigist viimase 20 aasta jooksul valmistatud seadmetest. Mõjutatud on enamik internetti ühendatud seadmetest, kirjutab Reuters.
Mitmekesisuse puudumine kiibisektoris teeb sellistest turvaprobleemidest süsteemse levikuga vead, kus ühe tootja viga puudutab kogu sektorit, vahendab Reuters.
Credit Suisse’i analüütik John Pitzer leiab, et väike probleem on liiga suureks puhutud. Põhjuste seas tõi ta välja, et häkkerid saavad potentsiaalselt tundlikku informatsiooni näha, kuid ei saa seda muuta. Lisaks on juba tulemas tarkvaraparandused ning skandaal tõenäoliselt ei muuda Inteli uute toodete turule toomist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti ei näe skandaali negatiivset mõju Reutersi küsitletud analüütikuid. Inteli aktsiat soovitab enamik analüütikuid kas osta või hoida.
Mõju Intelile on arvatavasti minimaalne, ütles Jim McGregor analüüsifirmast Tirias Research Wall Street Journalile. Ta lisas, et kontrollides nii suurt osa turust, pääseb see skandaalist puhtalt.
Pärast turvavea uudist on Inteli aktsia langenud üle 5 protsendi, samuti turvaveast mõjutatud AMD on tõusnud aga üle 10 protsendi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiibitootja Nvidia teatas, et on sõlminud lepingu Uberi, Volkswageni ja Baiduga, et aidata kaasa isesõitvate autode tehnoloogia arendamisele, vahendab CNBC.
USA kiibitootja Intel toodetud mikroprotsessorites leiti turvaviga, mille kõrvaldamine kahandab kiipide jõudlust.
CERT-EE hoiatas, et tuvastati turvanõrkused nii Inteli, AMD kui ka ARM protsessorites ja need muudavad haavatavaks peaaegu kõik arvutid, sülearvutid, tahvelarvutid ning nutitelefonid, operatsioonisüsteemist sõltumata.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.