"Kuna viimasel ajal on e-kaubandus saanud väga oluliseks teemaks, siis me oleme just avanud Eesti turule Outvio platvormi, mis võimaldab e-kauplejatel optimeerida kõike, mis seotud e-tellimuste täitmisega," teatas ettevõtte kaasasutaja Kaidi Tiitson.
Seda alates pakikaartide printimisest ja saadetiste jälgimisest kuni tagastuste haldamise ja automatiseeritud turunduseni tarneahelas, lisas Tiitson.
"Sulle meeldiks tellimused neli korda kiiremini teele saada? Et kliendid ei küsiks kogu aeg, kus nende saadetis on? Et tagastused ei oleks sinu mure? Et sa saaks kliendid juba enne, kui neil tellimus käes, uuele osturingile suunata," tutvustas Tiitson küsimusi, mida ettevõte püüab lahendada.
Eelmise aasta jaanuaris võitis Outvio Tartus idufirmade festivalil Startup Day Põhjamaade äriinglite programmilt 250 000eurose investeeringu Euroopasse laienemiseks. Investeeringule kandideeris 127 idufirmat rohkem kui kahekümnest riigist.
Järgnenud läbirääkimiste käigus ei jõudnud osapooled aga lepingus kokkuleppele. Programmi juhtinvestor Rando Rannus ütles novembris Äripäevale, Outvio seadis läbirääkimistel sellised tingimused, mis ei olnud vastuvõetavad. "Punane joon tuli vahele ja ei saanud edasi minna," märkis ta.
Samas Kaidi Tiitsoni kinnitusel olid nende tingimused tüüpilised investeerimise tingimused. "Kui me võtame investeeringu, siis see aitab meil kasvada kiiremini ja sellest on ka ettevõttele mingit kasu," ütles ta. "Me nägime, et see investeering, mis meile pakuti, oleks võinud olla isegi kahjulik," lisas Tiitson toona.
Investeeringust ilma jäämine pole meid eriliselt mõjutanud ning ettevõte tegutseb jõudsalt edasi, paari kuu jooksul laieneme ka Eestisse, rääkis ta viis kuud tagasi.
Veebipoodide tellimuste ja saadetiste haldust hõlbustava ettevõtte Outvio kaasasutajad on varem ühes Londoni pangas tururiski juhina töötanud Kaidi Tiitson ja USAs telekomiseadmete tootejuhina töötanud hispaanlane Juan Borras, kes tutvusid Tallinna tehnikaülikoolis õppides.