• 21.06.23, 14:52

Alari Aho: praegu on superhea aeg värvata häid inimesi, see seis tekib kord kümnendi jooksul

Tehnoloogiaettevõtetel on praegu haruldane võimalus palgata vajalikke inimesi, peagi see aga lõppeb, väidab IT-firma Toggl asutaja ja juht Alari Aho.
Toggli juhatuse liikmed Alari Aho ja Serge Herkül.
  • Toggli juhatuse liikmed Alari Aho ja Serge Herkül.
  • Foto: Indrek Kald
"Kui hakkad alles siis värbama, kui sul neid päriselt vaja on, siis ka kõik teised juba värbavad," selgitas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 19.06.23, 08:23
IT-firma omanik: oleme väga jõudsalt palku tõstnud, sest meie tööle on rohkem nõudlust
Kui esimese kvartali SKP langust põhjendati tellimuste vähenemisega IT-äris, millest sai ka majanduse suurim pidur, siis IT-firma OÜ Iglu seda ei tunneta.
Uudised
  • 12.06.23, 13:52
Priit Kongo: Eesti IKT-sektori palgakasv aeglustub, loodetavasti isegi radikaalselt
Aasta esimene pool on Eesti IT-äris olnud vaikne ja ka teine poolaasta ei tõota elavnemist. Kuidas neis tingimusis kasvada?
Uudised
  • 16.06.23, 13:56
Eero Tohver: IT-äridel on hea aeg kaaluda ühinemist, ka Uptime vaatab usinalt ringi
Praegu on IT-ettevõtetel hea aeg kaaluda konkurentide või partneritega ühinemist, väitis Uptime'i juht Eero Tohver.
Uudised
  • 20.06.23, 17:06
Helmes: välisturul on võimalusi ja kliente ka praegu väga palju. "On põhjust rahul olla"
Langenud turunõudlus on ärimudeli tuleproov ning võimalus ettevõtte elujõulisust testida ja arendada, väitis ASi Helmes juhatuse liige Andres Kaljo.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele