• 28.06.23, 09:55

Telia Eesti juht Holger Haljand: IKT-ettevõtete olukord paraneb 2024. aasta teisel poolel

Eesti IKT-ettevõtted võivad olukorra paranemist oodata orienteeruvalt 2024. aasta teisest poolest, väidab Telia Eesti juht Holger Haljand.
Telia Eesti juhi Holger Haljandi sõnul on ettevõtte kasv tänavu olnud sarnane mullusele, ent ühes valdkonnas on märgata jahtumist.
  • Telia Eesti juhi Holger Haljandi sõnul on ettevõtte kasv tänavu olnud sarnane mullusele, ent ühes valdkonnas on märgata jahtumist.
  • Foto: Andres Haabu
Kohalik IKT-sektor sõltub üsna palju Põhja- ja Lääne-Euroopa nõudlusest, selgitab ta alljärgnevas intervjuus.

Seotud lood

Uudised
  • 26.06.23, 09:33
Finestmedia omanik: viimaste aastate kasvu taastumist tuleb oodata väga kaua
Viimaste aastate kasvu taastumist tuleb Eesti IKT-sektori ettevõtetel oodata väga kaua, usub ASi Finestmedia nõukogu esimees Priit Penjam.
Uudised
  • 13.06.23, 15:10
Nimeka IT-firma juht: määramatust on liiga palju, et öelda, kas tuleb hea, OK või halb aasta
Kui esimene kvartal oli meil arvatust parem ning teine tuleb vastavalt plaanidele, siis edasi on väga palju ebaselgust, tunnistas tuntud IT-firma juht.
Uudised
  • 08.06.23, 22:38
Üle 100 000 euro! Tarkvarafirma juht: tipud ootavad aastapalgaks kuuekohalist numbrit
IT-äris soovivad suurte kogemustega tipptegijad vägagi korralikku aastapalka, tunnistas nimeka Eesti tarkvarafirma juht.
Uudised
  • 12.06.23, 13:52
Priit Kongo: Eesti IKT-sektori palgakasv aeglustub, loodetavasti isegi radikaalselt
Aasta esimene pool on Eesti IT-äris olnud vaikne ja ka teine poolaasta ei tõota elavnemist. Kuidas neis tingimusis kasvada?
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele