• 07.10.24, 20:01

Elisas kasvas sel suvel reede vabaks võtmine hüppeliselt. “Oleme teinud õige otsuse”

Kolmandat suve neljapäevaseid töönädalaid rakendanud Elisa enam kui 200-liikmelises tehnoloogiaüksuses kasvas tänavu vabade reedete kasutamine hüppeliselt ning töötajate tagasiside on üha positiivsem.
Kuna kõik Elisas teavad, et tehnoloogiatiimi reeded on vabad, ei plaanita sinna koosolekuid või koostööd nõudvaid tegevusi (pilt on illustratiivne).
  • Kuna kõik Elisas teavad, et tehnoloogiatiimi reeded on vabad, ei plaanita sinna koosolekuid või koostööd nõudvaid tegevusi (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Mateusz Dach / Pexels
Ettevõtte teatel sai üle 90% nende IT-tiimist kogu töö vähema ajaga tehtud.

Seotud lood

Uudised
  • 15.05.24, 10:34
Elisa tehnoloogiatiim töötab taas neli päeva nädalas. “Pole kuidagi mõjutanud tootlikkust”
Sel suvel töötavad Elisa IT- ja võrgutiimid ehk enam kui 200-liikmeline tehnoloogiaüksus neli päeva nädalas.
Uudised
  • 28.06.24, 14:38
Elisa: neljapäevane töönädal on innovaatiliste tööviiside leidmiseks hea inkubaator
Enam kui 200-liikmeline Elisa tehnoloogiaüksus ehk IT- ja võrgutiim töötab ka sel suvel neli päeva nädalas.
Uudised
  • 05.10.23, 12:24
Neljapäevase töönädala mõju: oluliselt paranes IT-inimeste oskus töö vähema ajaga ära teha
Mitmes nimekas Eesti IKT-ettevõttes rakendatakse kas püsivalt või hooajati neli päeva kestvat töönädalat.
Uudised
  • 26.07.24, 11:34
Toomas Polli: pilootprojekt on näidanud, et see on lahendus, mis päriselt töötab
Elisa Eestil on vastutustundlikkuse valdkonna põhisuundadeks energiatõhusus ja roheenergia ning sel alal on saavutatud ka märkimisväärseid tulemusi.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele