Tele2 uusi digipakette saab tellida ainult internetist ehk täieliku iseteenindusena robot-teenindajate toel. Lisaks loobub ettevõte uute pakettidega esimesena Eestis nii tähtajalise lepingu nõudest kui ka leppetrahvidest.
„Uute pakettidega saame kliendile pakkuda enneolematult häid tingimusi, kuna hoiame kokku müügi- ja teeninduskulusid. Anname kliendile täieliku vabaduse, kuna tähtajalisi kohustusi ei kaasne ja klient saab igal ajal ilma leppetrahvita paketti vahetada. See kehtib ka siis, kui klient on ostnud meie juurest mobiiltelefoni. Kui klient soovib lahkuda, siis ta saab seda igal ajal teha ja meile jääb ta ainult oma telefoni järelmaksu maksma, kuid ta on alati meie juurde tagasi oodatud,“ rääkis Tele2 tootedirektor Katrin Aron.
Ta lisas, et kliendil pole edaspidi ühtegi põhjust esindusse minna, sest koostöös Itella SmartPOSTiga toimetatakse nii SIM-kaart kui ka muud tellitud tooted, näiteks telefon, kätte 24 tunni jooksul.
„Prognoosime, et tänavu liitub Tele2-ga veebis 10% klientidest, nelja aasta pärast on see arv tõusnud 50%ni ja ligi 90% tehingutest toimub online’is. Seetõttu oleme fookuse pannud digitaalsete kanalite arendusele, näiteks juturobotid, iseteenindus, äpid, tehisintellekt,“ rääkis Aron.
Aroni sõnul on mujal turgudel sarnased veebipõhised lahendused juba olemas ning kõige tuntuim neist on Suurbritannia virtuaalne mobiilioperaator GiffGaff, mille müük ja teenindus on viidud täielikult online’i ning kliendid armastavad GiffGaffi puhul kiirust ja lihtsust.
„Oleme sarnast lahendust välja töötanud kaua ning viisime koostöös uuringufirmaga Faktum & Ariko läbi uuringu, mille valimisse kuulusid 515 Eesti mobiilioperaatorite klienti,“ rääkis Aron.
„Uuringu tulemustest selgus, et 2/3 vastanutest häiris tähtajaline leping mobiilioperaatoriga ning neile meeldiks tähtajatu leping ja vabadus liikuda. Uurisime ka, kui paljud inimesed oleksid nõus internetist mobiilioperaatori tooteid ja teenuseid ostma, siis 60% vastanutest olid valmis saama kliendistaatust veebis. Uuringust tuli välja, et ostuotsuse määrab mobiilipaketi juures hind ning kliendi jaoks on tähtsad piiramatus mahus kõned, SMSid ja internetimaht keskmiselt 15 GB. Viimane on just olulisim noorte jaoks.“
Aroni sõnul näitavad uuringu tulemused, et ka eestlased on valmis sarnasteks lahendusteks ning uued digitaalsed paketid annavad klientidele soovitud vabaduse ja heldelt andmesidet. „Mais tõime esimesena Eestis turule piiramatute mahtudega sidepaketi, mis on kiiresti populaarsust võitnud. Ka uutes digipakettides oleme võtnud klientide tagasisidet arvesse ning üks Snäppi digipakettidest on piiramatu mahuga,“ lisas Aron.
Seotud lood
DHL kutsub startupe, teadlasi ja tudengeid arendama välja robotit, mis töötaks ladudes. DHL Robotics Challenge auhinnafond on 25 000 eurot, ideid saab esitada 16. septembrini.
Finnair tuli klientide paremaks teenindamiseks välja tehisintelligentsil põhineva klienditeenindaja-robotiga. Juturobot Finn nõustab Finnairi kliente ettevõtte Facebooki fännilehe Messengeris esialgu inglise keeles.
Superministeeriumi ühishoonesse koliva nelja ministeeriumi ja nende allasutuste sideteenuste ühishanke võitis Tele2. Operaatori sideteenuseid hakkab kasutama 36 riigiasutust.
Tele2 Eesti ostis märtsis võrgufirma ST-Network ning suurendas nii enda mahtu seni vähekasutatud sagedusalas, mis võimaldab telekomifirmal suuremates linnades sidekiirust kasvatada.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele