28. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kübersõda kahe ootamatu vaenlase vahel

Foto: Pixabay
Tänapäeval on kogu elu kolimas või juba kolinud internetti - suhtlus, kaubandus, isegi sõda. Seni vedas kaubandussektoris revolutsiooni Amazon.com, kuid nüüd on talle kõrvale tõusmas vana kaubanduse valitseja - maailma suurim jaekaubanduskett Wal-Mart Stores.

Läinud nädalal avalikustas Wal-Mart esimese kvartali majandustulemused ja firma sai uhkeldada lausa 69% suurema e-kaubanduse käibega. Number jättis kaugele maha Amazoni ja kodumaise suurrivaali Targeti esimese kvartali interneti jaemüügi kasvunumbri.

Wal-Mart alustas veidi üle aasta tagasi agressiivselt enda e-kaubandusharu arendamist ning läinud kvartali tulemused on seni selgeim signaal, et hiigelsuurte poodidega tuntud jaemüüja on internetis edu saavutamas. Wal-Marti kodulehel on üle 50 miljoni toote, uue kvartaliga on lisandunud 15 miljonit toodet. Populaarsust kasvatab ka üle 35dollariste ostude kahe päevaga tasuta kojuvedu.

“Äkki on Wal-Martist saanud Amazoni põhikonkurent, tegemist pole enam killustunud grupiga,” kommenteeris Bloombergile konsultatsioonifirma A.T. Kearney partner Greg Portell.

Loe pikemalt Äripäevast.

Autor: Fredy-Edwin Esse, Äripäeva ajakirjanik

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755