Läinud nädalal avalikustas Wal-Mart esimese kvartali majandustulemused ja firma sai uhkeldada lausa 69% suurema e-kaubanduse käibega. Number jättis kaugele maha Amazoni ja kodumaise suurrivaali Targeti esimese kvartali interneti jaemüügi kasvunumbri.
Wal-Mart alustas veidi üle aasta tagasi agressiivselt enda e-kaubandusharu arendamist ning läinud kvartali tulemused on seni selgeim signaal, et hiigelsuurte poodidega tuntud jaemüüja on internetis edu saavutamas. Wal-Marti kodulehel on üle 50 miljoni toote, uue kvartaliga on lisandunud 15 miljonit toodet. Populaarsust kasvatab ka üle 35dollariste ostude kahe päevaga tasuta kojuvedu.
“Äkki on Wal-Martist saanud Amazoni põhikonkurent, tegemist pole enam killustunud grupiga,” kommenteeris Bloombergile konsultatsioonifirma A.T. Kearney partner Greg Portell.
Loe pikemalt Äripäevast.
Autor: Fredy-Edwin Esse, Äripäeva ajakirjanik